Ett perspektiv

om det vackra

Tuesday, May 30, 2006

Sommar

Staden har vaknat till liv igen, till det behövs inget annat än lite sol, så som det ska vara i slutet av maj. För mig innebär detta att jag hittar på en massa grejer som jag ska uträtta på stan, samtidigt som jag tittar in på ett och annat arbetsrum för att hälsa på gamla bekanta för att jag bara "råkade cykla där förbi". Inte särskilt exceptionellt förstås, brukar cykla eller gå på dessa områden ofta, men sällan tittar jag in om jag inte råkar ha något ärende.

Samtidigt planerar jag min semester. I början av juni har jag ledigt och i slutet av augusti, beroende på vad jag ska göra på hösten och beroende på hur mycket jag borde tänka på att mitt nuvarande jobb inte är helt utfört även om kontraktet tar slut (detta är helt ok för att jag också använt min arbetstid till allt möjligt annat). Och det är inte resor eller dylikt jag planerar på min semester men att åka ut på landet för att bland annat prakticera pilates och simma.

1 Comments:

At 10:45 PM , Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home